Sony HDR-CX330E zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 130 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HDR-CX330E zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Sapoel 08-04-2015
Geschreven voor: Sony HDR-CX330E zwart

Fijne compacte videocamera. Werkt prima met Wifi op iPad.

Gewnste verbetering: Ik zou graag de record knop met een afstandsbediening kunnen bedienen. Dit omomdat ik de camera met een soort selfiestick vasthoud. Nu heb ik bij begin en einde van de opname altijd een bewegend beeld.

sth1 09-03-2015
Geschreven voor: Sony HDR-CX330E zwart

De Sony Camcorder is zeer gemakkelijk in gebruik, zonder instructies door te nemen wijst het zichzelf uit. Het geluid is net als het beeld helder en duidelijk. Klein en compact van formaat dus handig mee te nemen. Zeer goed te gebruiken voor wintersportvakantie, etc.

LvD1969 08-03-2015
Geschreven voor: Sony HDR-CX330E zwart

Een aantal punten die de doorslag gaven:
Zeer compact
Optische beeldstabilisatie
(Micro)SD kaart
Makkelijke bediening
Goede ervaring met Sony Camcorders
Goede prijs kwaliteit verhouding
Wi-Fi

Mooi is dat je m.b.v. Wi-Fi via de mobiele telefoon de camera kan bedienen. Je ziet ook echt wat je filmt. Helaas nog niet ontdekt of je ook via de Wi-Fi de camera kan bedienen bij het afspelen.

phn 04-03-2015
Geschreven voor: Sony HDR-CX330E zwart

Camera nog niet zo lang in bezit maar tot nu toe bevalt hij goed is makkelijk hanteerbaar en mooie kwaliteit filmpjes.

Jerusaleman 02-03-2015
Geschreven voor: Sony HDR-CX330E zwart

De bijgeleverde software werkte niet op mijn (wat oudere) computer maar uiteindelijk heb ik toch een manier gevonden om de videos over te zetten in bewerkbare bestanden. Ik vind het niet erg makkelijk in gebruik, moest even wennen aan de "interface". Het geluid is versassend goed voor zo'n kleine recorder en ook het beeld is prima. De recorder is erg klein en dus makkelijk mee te nemen, het past zelfs in mijn jaszak.
De batterij gaat lekker lang mee.

Dewi97 02-03-2015
Geschreven voor: Sony HDR-CX330E zwart

De Sony camcorder HDR-CX330 is een uiterst gebruiksvriendelijk. Modern vormgegeven en van goede kwaliteit. Zeker een aanrader.

Jose321 28-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-CX330E zwart

Gebruiksgemak: is echt perfect niet teveel poespas dus makkelijk te bedienen.
Degelijk: doordat hij geen touch screen heeft is het apparaat degelijk en gaat niet snel kapot

charlotte1997 27-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-CX330E zwart

makkelijk te bedienen en goed scherp beeld. prima camera voor redelijke prijs.
de mogelijheden zijn voldoende voor een beginnend filmer. in het donker midner scherp mar dat wist ik van te voren. vormgeving is gewoon, niet speicaal

Ben9876 26-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-CX330E zwart

Prima camera met voldoende mogelijkheden voor een amateur. Beelden zijn van goede kwaliteit.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

MHOH 23-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-CX330E zwart

Prima camera in verhouding tot de prijs/kwaliteit. Lekker compact en eenvoudig in gebruik, past zelfs in de binnenzak van de jas.
Buiten bij daglicht maakt hij de mooiste videobeelden. Maar ook maakt de camera in donkere omstandigheden, bij lamplicht, mooie beelden (iets meer ruis).
Wifi functie is ideaal om de beelden over te brengen naar een mediastation/pc.
Kortom zeer tevreden tot nu toe.

C. van Paassen 22-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-CX330E zwart

Fijne camera alleen doordat hij niet zo groot en vrij licht in gewicht is ook wel beetje onstabiel. Maar misschien moet dit ook nog wel wennen.

JeenH 19-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-CX330E zwart

Nog niet zo lang in m'n bezit maar al een beetje aan het klooien geweest. Veel mogelijkheden waardoor je de camera/opnames naar eigen smaak kan inrichten. Veel moderne snufjes zoals wifi waardoor je veel kan experimenteren via je gsm of tablet. De eerste ervaringen met het geluid vond ik wat tegenvallen. Een beetje schel. Daar moet ik me nog maar even in verdiepen. Wellicht een kwestie van instelling. Ook viel me op dat de accu/batterij na een aantal weken niet gebruiken bijna leeg was. Er wordt trouwens wel aangeraden om de accu/batterij af te nemen als je de camera een tijdje niet gebruikt. Toch dik tevreden met deze aankoop. Voor dat geld heb je een goede beeldkwaliteit, tal van mogelijkheden en veel gebruiksgemak.

10juni 19-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-CX330E zwart

Heb deze camera gekocht omdat de vorige al gedateerd was.
Deze camera is klein, makkelijk in gebruik en de opties die er op zitten zijn ruim voldoende voor "huis,tuin en keuken" gebruik.
Beeld op schermpje is helder en en scherp, dit is ook het geval als je beelden bekijkt op tv.
Al met al een goede camera voor een goede prijs

Meike 10 19-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-CX330E zwart

Prima camera en goede prijs-kwaliteit verhouding.
Zeer geschikt voor familieopnamen met handige wifi.
Beeldstabilisatie is zeer goed in vergelijking tot oudere modellen videocamera's. Ook is de camera zeer licht. Een aanrader.

gabber39 19-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-CX330E zwart

Mooie compacte camera , handig in gebruik! Geen overbodige knoppen. Makkelijk af te spelen op computer. Batterij gaat best lang mee

goosey 19-02-2015

Super camcorder.
Zeer eenvoudig te bedienen.
Prachtig beeld als je het direct op de tv afspeelt middels de hdmi kabel.
Zelfs 's avonds binnen filmen is geen probleem.
Natuurlijk zie je wel wat korrels maar dat kan niet anders.
Geluid is beter dan ik verwacht had. Allemaal stukken beter dan 5 jaar geleden.
Ik heb de film nog niet bewerkt en daarna afgespeeld.
Steadyshot is simpelweg perfect.
Het scherm is ook makkelijk te bedienen met de stick.
In sommige reviews wordt hier over geklaagd maar ik heb niets negatiefs hier over te zeggen.
Ik heb de camcorder voor 300euro gekocht en hij is het meer dan waard.

W.A. Leppink 19-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-CX330E zwart

Erg handige filmcamera. Geeft erg mooi beeld. Wifi functie is ook erg leuk en gemakkelijk. Verder ook erg goed beeld bij weinig licht.
Door stabilisatiefunctie kun je erg ver inzoomen zonder trillend beeld te krijgen.
Opslaan van een foto duurt wel vrij lang.

Jet-6 10-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-CX330E zwart

Wat ik tot nu toe gezien en geprobeerd heb van deze camera bevalt me goed.
Ik heb een paar puntjes die ik wat minder vind:
het HDMI kabeltje dat meegeleverd wordt vind ik veel te kort, het schuifje van het lensdopje zit eigenlijk aan de verkeerde kant van de lens en dat vind het nogal onhandig en ik vind het jammer dat er een mini sd-kaartje inzit en geen gewone sd-kaart.

Jolanda kuenen 09-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-CX330E zwart

Ben zeer tevreden. Twijfelde over een jvc Canon of Sonny. Ben blij dat ik heb gekozen voor de Sony. In gebruik zeer makkelijk en kwaliteit ook een topper.

Huub Willemse 09-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-CX330E zwart

Inmiddels mijn 4e Sony Camera, verspreid over ongeveer 36 jaar. Helaas kon mijn Mini DV camera niet meer gerepareerd worden.Maar achteraf vond ik dit niet erg. Het geluid is prettig.De beeldkwaliteit perfect, het beeldschermpje vind ik persoonlijk aan de kleine kant, maar de kwaliteit is erg goed. Met het openen van het scherm is de camera meteen klaar voor gebruik. Dus ook voor mensen met knopjesvrees kunnen hiermee filmen.
Steadyshot werkt erg goed, handig bij een lichtgewicht camera. Vormgeving netjes, degelijkheid durf ik nog niets over te zeggen.

basti1974 12-02-2015

Ik lees overwegend goede reacties op de Sony HDR-CX330. Dit is mijn 5de camcorder, maar ik ben niet tevreden over de beeldkwaliteit als je in een schemerige, donkere sitiatie filmt. Dit heb ik bij andere cameras nooit gehad, het beeld is heel korrelig. Doe ik iets verkeerd, aangezien ik dit bij niemand teruglees?

Jan Defilmer 05-02-2015

Mijn Sony camera (HDR-CX330E) maakt prachtige beelden
is gemakkelijk te bedienen en is goed van prijs.
De handgreepband mag wat groter en de multi/micro-USB kabel zou ik bijleveren.

Tosamaro 19-01-2015
Geschreven voor: Sony HDR-CX330E zwart

Ik wou een nieuwe camera waarmee ik onze gezinnetje kon filmen. Mijn vereiste waren beeldkwaliteit (Full HD), verwisselbare opslag (SD) maar toch betaalbaar. Na zorgvuldig marktonderzoek is mijn keuze op dit model gevallen. Ik ben hiervan erg tevreden! Leuke extra functie is de WiFi, waardoor je over netwerk (met een app) de beelden kan transfereren.. Handig om filmpjes meteen te delen met vrienden/mobiele toestellen/social media/.. Kortom, top toestel!

Janneke11 19-01-2015
Geschreven voor: Sony HDR-CX330E zwart

Camera gekocht omdat we ouders zijn geworden van een geweldig zoontje.
Redenen genoeg dus om veel vast te gaan leggen.
We zijn beiden niet technisch maar deze camera is prima te bedienen.
De filmpjes zijn van prachtige kwaliteit en we zijn ontzettend blij met onze aankoop.

energiX 19-01-2015
Geschreven voor: Sony HDR-CX330E zwart

De camera vervangt mijn DV-camera uit 2001.
Prima camera voor dit geld.
Beeldkwaliteit erg goed, ook bij minder licht.
Kleine formaat en lichte gewicht zijn snel gewend. Er zitten voldoende mogelijkheden op. De besturing van het beeldschermmenu voldoet prima.
Over de duurzaamheid valt nog niet te zeggen, maar de camera voelt degelijk aan.
Erg tevreden met deze aankoop.

snl007 19-01-2015

Maakt mooie filmopnames.
Wij missen echter wel een flitser bij het maken van foto's. Foto's wel mooi bij daglicht.
Voor de rest nog te weinig gebruikt om er verder nog iets over te zeggen.